Odzież męska

Rozmowy o modzie, sklepach odzieżowych, tym, co modne w najnowszym sezonie. Inspiracje, pomysły, porady.
Awatar użytkownika
Joasia
Posty: 30
Rejestracja: 01 sty 2019, 8:32

Odzież męska

Post autor: Joasia »

Serdecznie zachęcam do zapoznania się z ofertą odzieży męskiej w sklepie mirapolnext.pl. W tym renomowanym sklepie internetowym zakupisz najlepszą odzież męską a także różne dodatki.
Awatar użytkownika
kasiunia
Posty: 26
Rejestracja: 05 lip 2019, 12:00

Re: Odzież męska

Post autor: kasiunia »

Sama szukałam nie tak dawno prezentu na Dzień Ojca - postanowiłam ,że będzie to prezent , który Ojciec będzie mógł używać codziennie - https://butymodne.pl/domowe-meskie-c15587.html .Takie kapcie to fajna sprawa dla starszej osoby tym bardziej ,że są one wsuwane - takie jak ociec lubi.
Awatar użytkownika
Bonami01
Posty: 24
Rejestracja: 09 cze 2019, 22:06

Re: Odzież męska

Post autor: Bonami01 »

Moj facet nienawidzi chodzenia po sklepach i szukania ubrań, dlatego zwykle szukamy ich w sklepie internetowym - https://brendi.pl/. To go znacznie mniej męczy i nawet chętnie przegląda strony internetowe w poszukiwaniu czegoś naprawdę fajnego. Na początku baliśmy się, że nie trafimy z rozmiarem, ale po pierwszym zamówieniu obawy się rozwiały.

złącze vga wikipedia
Awatar użytkownika
pbwc
Posty: 2
Rejestracja: 09 sie 2019, 0:14

Re: Odzież męska

Post autor: pbwc »

Szukając męskiej odzieży warto zajrzeć do sklepu z odzieżą sportową street-shop.
Awatar użytkownika
kalinka
Posty: 333
Rejestracja: 13 maja 2019, 22:59

Re: Odzież męska

Post autor: kalinka »

W sieci jest mnóstwo sklepów, w których można się zaopatrzyć w fajną odzież męską. Jednym z nich jest sklep https://mewa24.pl/536-t-shirty-meskie-sportowe. Ja kupiłam tam mężowi kilka fajnych męskich, sportowych koszulek. Polecam i Wam się rozejrzeć, bo naprawdę warto ;)
Awatar użytkownika
night
Posty: 59
Rejestracja: 27 cze 2019, 11:48

Re: Odzież męska

Post autor: night »

Wiecie co, ja to już mam dość tego tematu. Ostatnio z moim przerabiałam Kurtki męskie i wiem, że on ni ma gustu i że wdał się w swoją mamę. Co modne, fajne, mogłoby na nim nieźle leżeć, to mu się nie podobało. A to, na co ja bym w ogóle nie spojrzała, to on zadowolony, z chęcią by kupił . Ach, ci faceci to potrafią mnie do szaleństwa doprowadzić. I na pewno nie tylko mnie.
Awatar użytkownika
natasza85
Posty: 28
Rejestracja: 06 lis 2019, 21:53

Re: Odzież męska

Post autor: natasza85 »

A znacie jakiś fajny sklep z odzieżą militarną, mój mąż bardzo lubi ten styl. Chciałabym mu w prezencie świątecznym kupić kilka rzeczy i odnowić jego garderobę.
Awatar użytkownika
Ulma22
Posty: 33
Rejestracja: 24 sie 2019, 11:09

Re: Odzież męska

Post autor: Ulma22 »

Szukając ubrań męskich na pewno warto jest zajrzeć do tego sklepu internetowego - https://dstreet.pl/pol_m_Odziez-Meska_Koszule-824.html Jest tam bardzo duży wybór ubrań, które będą świetne zarówno do pracy jak i do codziennych czynności. Dzięki temu można ograniczyć swoje wizyty w centrach handlowych i zaoszczędzić i czas i pieniądze.
modiś

Re: Odzież męska

Post autor: modiś »

ja ostatnio znalazłem całkiem ciekawie zaopatrzony sklep z odzieżą dla mężczyzn, którzy cenią sobie elegancki styl. Chodzi mi dokładnie o sklep https://modini.pl/15-pasy-smokingowe - sami zobaczcie jaki mają wybór różności zarówno na wyjątkowe okazje typu wesela, ale i na co dzień
AApor

Re: Odzież męska

Post autor: AApor »

Jeżeli chodzi o męską garderobę zimową to od wielu lat nieustającą popularnością wśród męskich kurtek puchowych zimowych cieszy się model Electron PRO Jacket https://goodsport.pl/turystyka/odziez/k ... ro-jacket/ od marki RAB. To bardzo uniwersalna kurtka, z której można korzystać na co dzień a także w weekendy podczas górskich wędrówek czy innych aktywności na świeżym powietrzu. Nie ma opcji, żebyśmy zmarzli w niej lub zaskoczył nas deszcz.
ODPOWIEDZ