Czy branie tabletek na hormonach osłabia włosy?

Miejsce dla urodomaniaczek. Rozmawiamy o kosmetykach, sposobach na piękne, zdrowe ciało i nie tylko. Zparaszamy!
Śnieżka5

Czy branie tabletek na hormonach osłabia włosy?

Post autor: Śnieżka5 »

Czy branie tabletek na hormonach osłabia włosy?
Nawet jeśli tych hormonow w tabletkach jest mało?
Siedzę na stronie https://drturowski.pl/pl/blog/wplyw-hormonow-na-wlosy/
i czytam o różnych powodach oslabienia włosów i trafiłam właśnie na tekst wiążący łysienie z branie hormonów,
i tak się własnie zastanawiam, czy leczenie jednej choroby na hormonach nie powoduje mi wypadania włosów...

mieliście taką sytuację kiedyś?

bełek

Re: Czy branie tabletek na hormonach osłabia włosy?

Post autor: bełek »

Niestety, ale tak. Generalnie choroby, leki itd. są w stanie włosy osłabić i nawet do wypadania doprowadzić. Gdyby tak się stało to polecam odwiedzić to miejsce https://perukikielce.pl/peruki-warszawa/ , gdzie można wybrać spośród setek markowych modeli peruk. Bez problemu znajdziesz idealną dla siebie

ODPOWIEDZ